10.4.08

El retruque automáticu

Ye sorprendente cuando un emplegau d'una empresa da retruques mecánicos o automaticos namai que pa defender les coses que son totalmente indefendibles, güei, pase pela Casa del Llibru en Xixón, la gran franquicia xunto a la fnac de los llibros, tamos n'Asturies, con gran bayura lliteraria, cientos de publicaciones de tou tipu nel idioma nacional y pela tanto ye mas que normal alcontrar llibros n'asturianu nes llibreríes, por supuestu qu'hailes especializaes pero nes xeneralistes tamien. Buscaba daqué de lliteratura infantil y na planta superior remitieronme a la inferior u ta una seición dedicao a la lliteratura asturiana, dempués de buscar nun alcontré res y decidime a entruga-y a la moza que taba mas cerca, el retruque foi, nun tenemos seición n'asturianu y yo entrugué ¿y eso, cerraron les editoriales?, el so retruque foi, primero qu'habia muy poques editoriales, llueu que nun habia bona distribución, y finalmente cuando ya nun tenia salida que nun había novedaes, apaecieron dalgunos llibros, encaramaos no mas alto. En fin, que cuando una empresa nun quier facer daqué nun fai-lo y punto, pero ya ta bien de mentires y retruques automáticos, nun pue facese a la xente boba y so tou nun pue tratase de desprestixar a les empreses asturianes de asoleyamientu y distribución de llibros gratuitamente namai que por que nun quier tenese un productu que pa vendelu hai que ufiertalu, enseñalu y so tou promocionalu, y non escondelu no alto d'una estanteria, ye ridículo que los llibros infantiles n'asturianu, ten desterraos de la so seición que nun ye otra que la infantil, hai polítiques d'empresa que enxamas entenderé. Por ciertu La Casa del LLibru güei perdió pa siempre un cliente y tolos que yo puea algamar que nun merquen n'esta franquicia.

2.4.08

Mensajes en Cadena

Seguramente todos y todas habréis recibido como yo correos electrónicos de esos que te dicen, envialo a diez personas y tendrás suerte o te pasará algo, o eso o lo otro, joder y Serxu nunca creyó en estas cosas, bueno sigo sin creer la verdad, pero ayer paso algo curioso que quería compartir con vosotros/as, resulta que recibí uno de estos correos, y me pareció lo suficientemente bueno para enviarlo, la casualidad es que después de que me pasase lo que ocurrió, pues conté por curiosidad a cuanta gente se lo había mandado, pues sí a los diez que me indicaba el mensaje, me hizo gracia cuando a las dos o tres horas del reenvío, me llamaban para decirme que ya tenía ingresado un dinero que pensaba que no iba a cobrar nunca, no se si esto será verdad o mentira, pero a mi me hizo gracia y tanta que me pagaran, yo por si acaso reenviaré los mensajes que no cuesta nada hacerlo.

1.4.08

Toquemos la realidad (En clave irónica o de sol me da igual)

Menos mal Dani, este sufrimiento que llevaba conmigo no me dejaba vivir, eso de verte convertido en todo un personaje de la piara (que no un cerdo ¿eh? no lo tomes por ahí jaja), en fin que yo soy el culpable si lo admito, lo siento mucho que se le va a hacer, pero es que lo necesitaba, en el fondo soy un egoísta, pero es que acababa de ver Sin Reservas y tras destriparla en serxusolares.soy.es pues decidí escribirte y exigirte un poco. Lo primero que tengo que decirte es que se vayan preparando todos los personajes que ahora te estresan por que el jueves al medio día (si el/la que maneja los hilos me deja), llegan los refuerzos, con toda la artillería rojiblanca de Xixón y toda la amarilla y azul de Asturies, ya sabes que echamos a los moros a pedraes, asi que prepárate, joder estoy viendo a un loco vestido de bufón subido en una bicicleta haciendo algo que pretende parecerse al rock and roll (este debe ser el de los idiotas), bueno que me despisto, ya me ocurría de pequeño, pasaba una mosca y me distraía, ¿ves? otra vez. Hay que cuidar esa salud hermano, déjate de hostias en vinagre y ponte las pilas, cuídate que todavía nos queda mucha guerra que dar. En fin que a veces me sorprenden las coincidencias que tenemos, este menda es del club del lexatin cuando el mundo puede conmigo, ahora lo dejo que pueda menos, pero a veces ya sabes. Mimos a Filo, no perdáis la atención en Dani el peque, ahora es un tiempo de peligro celosial ya sabéis, el tío Serxu ya tiene en el coche su regalo como no podía ser de otra manera. Lo dicho y advertencia, voy a recorrer estos kilómetros por que quiero estar con vosotros, no estresaros, así que no empieces a preocuparte por que voy y esto y lo de allí y lo de aquí, y hay que hacer y ver y quiero gaitas flamencas, déjate de leches, que estos días son para quien soy, cuando yo me vuelva el domingo, quiero dejaros ahí felices como lombrices en un cementerio.
Un abrazo para los casi cuatro